OK zdej pa resno. Rabm novo stanovanje.

cryingchild.jpg

Včeraj, ko je center Ljubljane (al pa samo moja hiša in bližnja okolica, ker sem pač tam jaz) doživel električni mrk in mi zbrisal post, ki sm ga pisala eno uro, sem se po temnem hodniku prebila do cimrine sobe po vžigalnik. Kot da ni bilo že vsega čez glavo, me vpraša: ”Kaj, konc mesca se pa kr selimo ane.” A? Kaj? WTF, kaj? In res, stanovanje se prodaja. Tako moram zapustit mojo kul-zen-veliko-nacentrirano-v-center-mesta sobo, kjer sem živela od daljnega novembra 2007. Bog, sumim, da se to dogaja zato, ker ne verjamem vate. Prosim ne delaj se norca, to ni več zabavno. Če se najde duša, ki oddaja sobo do julija, naj mi to prosim pove čim prej, ker je res kr mal kriza. Po možnosti blizu centra. Enoposetjlno. Hehe…khm. =} Hvala.

Petra

4 Responses to “OK zdej pa resno. Rabm novo stanovanje.”


  1. 1 Spela February 16, 2008 at 3:33 pm

    o sit, nis nc rekla da mors ven… ma to pa je stres… vas ze od nekdaj obcudujem, kako hodite na lov za stanovanji… :)
    srecno!
    jst ti lahko oddam sobo v 2sobnem stanovanju v Kranju, ce ti kej pomaga :) mamo frej.

  2. 2 ana March 6, 2008 at 11:29 pm

    zdravo!
    ce se vedno rabis sobo mamo eno fraj na ilirski od 15.marca naprej…
    in oddaja se za dlje casa in ne samo do junija oz. julija.
    ce te se zanima, javi

    lp
    ana


Leave a Reply

